Test

luni, iunie 09, 2014

Informatii Generale depre Rama Electrica Hyperion


In 2013 Softronic a finalizat cel mai nou proiect al sau, rama electrica cu podea joasa, bi-sistem, capabila sa opereze atat la 25 kV AC 50 Hz cat si la 3 kV DC.
Descriere:Ramă electrică
cumpusă din doua vagoane motoare și două vagoane purtătoare

Viteza maximă: 160 km/h
Hyperion este o ramă electrică cu putere de tracțiune distribuită, cumpusă din doua vagoane motoare și
două vagoane purtătoare.
Schema trenului cu cele patru vagoane este:
MD1
TI1
TI2
MD2
Unde:
MD = Vagon motor cu cabină de conducere, transformator, convertizor de tracțiune și instalații de
încălzire ventilație și aer
condiționat.
TI
Vagon intermediar cu pantograf și HVAC .
Dimensiuni:
Lațimea vehiculului: 2930 mm
Înălțimea podelei: 600 mm la intrare şi în compartimentele pasagerilor
800 cu excepţia zonelor boghiurilor purtătoare (800 mm) si a boghiu
rilor motoare
(1250 mm).
Lățimea ușilor: 1300 mm
Lungimea vagonului motor: 20367 mm
Lungimea vagonului intermediar: 14600 mm
Aranjarea, numărul și tipul scaunelor se vor face conform cerințelor clientului.
Înălțimea cuplei frontale: 1060 mm
Lungimea totală a trenului: 69935 mm
Performanțele de tracțiune și frânare sunt considerate în condiții exceptionale de încărcare: toate
scaunele ocupate plus patru persoane pe metru pătrat.
Performațe de tracțiune:
Viteza maximă: 160 km/h
Limita de aderență: 20 %
Capacitatea de a porni pe o pantă de 35‰: până la viteza de 50 km/h
Performanța de frânare:
Deceleraţia medie: 1 m/s2
Limita de aderență: 15 %
Hyperion este echipată cu urmatoarele:
Sistem de frânare electro-pneumatic, cu discuri de oţel;
Frână de parcare;
Frână electro dinamică (pe fiecare osie motoare);
Hyperion este proiectată cu o frână de parcare cu resort capabilă să țina un tren cu încarcătură maximă pe o pantă de 40 %,
fără orice altă sursă de energie pe vehicul.
Un aspect important este ca rama electrică produsă de noi este capabilă să frâneze de la 160 km/h
în 1350 m.
Suprafața carcasei este acoperită cu vopsea specială anti
graffiti (pe laterale dar și pe acoperiș) și are o peliculă anti graffiti pe laturile exterioare ale pereților laterali.
Trenul are un display lateral cu LED ( 2 pe fiecare vagon motor și 2 pe vagoanele intermediare). Pe fiecare display sunt
afișate: numarul/numele trenului, clasa vagonului, stația de plecare/sosire,stațiile intermediare.
Hyperion este echipată cu un sistem performant de supraveghere: înregistrare video preluată de camerele din interior, dar
și înregistrări video preluate de camerele din exterior în momentul deschiderii ușilor (cu posibilitatea de descărcare și vizualizare a acestor imagini)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu