Test

joi, septembrie 21, 2023

CFR deschide mai multe şantiere în sudul României Vezi unde

30 de șantiere operaționale pe rețeaua feroviară pentru întreținerea și repararea suprastructurii căii. Lucrările de întreținere și reparații, în desfășurare la această oră pe raza a 7 regionale CF, sunt executate în regie proprie sau cu firme specializate, atât pe intervale de stații, pe linii curente/directe din stații, precum și la instalațiile feroviare.
 
Scopul lucrărilor de întreținere/reparații:
 
✔️ creșterea vitezei, a gradului de confort și a siguranței feroviare
✔️ creșterea capacității de circulație
✔️ ridicarea restricțiilor de viteză
✔️ evitarea introducerii de restricții de viteză, prin aducerea liniilor în parametrii proiectați
✔️ evitarea deranjamentelor la instalațiile SCB
 
Lucrări în execuție:
 
→ reparații curente linii și aparate de cale
→ înlocuire de șină/traverse în linie curentă, pe linii din stații sau pe poduri
→ întreținere/reparații instalații feroviare
→ montare aparate noi de cale
→ ciuruire mecanizată a prismei de piatră spartă
→ buraj/profilare mecanizată/stabilizare dinamică
 
Următoarele lucrări de întreținere și reparații la componentele supratructurii căii sunt în execuție pe raza regionale de cale ferată BUCUREȘTI, CRAIOVA, TIMIȘOARA, CLUJ, IAȘI, BRAȘOV și GALAȚI:
 
▻ buraj mecanizat pe intervalele Căciulați – Moara Vlăsiei – Fierbinți și Dridu – Armășești
▻ buraj mecanizat și profilat piatră spartă între stațiileVadu Lat – Zăvestreni – Videle (fir I și II) și Videle – Ciolpani (fir I)
▻ buraj mecanizat și profilat piatră spartă între stațiile Chiajna – Bucureștii Noi (fir II) și București Nord – Bucureștii Noi (fir I)
▻ ciuruire piatră spartă și buraj mecanizat la trecerea la nivel de la km 27+866, Brănești – Pasărea (fir II)
▻ înlocuire traverse defecte, șină uzată și dale la trecerea la nivel de la km 35+640, stația Ghergani (fir I și II)
▻ buraj mecanizat Buftea – Periș (fir I) și Periș – Crivina (fir I și II)
▻ înlocuire traverse pod CF, între stațiile Blejoi – Făget Teleajen
▻ înlocuire traverse pod CF, între stațiile Ram. Ploiești Triaj – Ploiești Sud (fir II)
▻ înlocuire 8 aparate de cale în Stația Butoiești, km 298+250/ 298+350 (fir I) și km 298+280/ 299+670 (fir II)
▻ înlocuire șină și sudură electrică între stațiile Fărcașele – Caracal – Grozavești (fir I și II)
▻ înlocuirea 2 aparate de cale în stația Cernele
▻ ciuruire și buraj mecanizat între stațiile Vlăduleni – Romula, km 228+580 – 230+080
▻ reparația căii fără joante și sudură electrică între stațiile Recaș – Timișoara Est
▻ reparaţii curente la instalaţiile CED în staţiile Cefa, Carei, Răstoci, Letca, Salva și Cuciulat
▻ reparații curente la instalațiile SBW și CELS în stația Coșbuc
▻ reparații curente la instalații BLA pe distanțele Salva – Năsăud și Salva – Nimigea
▻ reparație periodică între stațiile Mircesti-Muncel (fir II), între km 361+764 – 374+685
▻ reparații curente linii curente și directe, aparate de cale, terasamente între stațiile Floreni – Coșna și TN km 120+810
▻ reparatii si refacere instalatii autostop în stațiile Vatra Dornei, Roşu, Floreni, Coşna, Grădiniţa, Larion, Silhoasa, Lunca Ilvei, Ilva Mare, Măgura Ilvei, Poiana Ilvei, Leşu Ilvei, Câmpulung Est, Câmpulung Moldovenesc, Sadova, Pojorâta, Valea Putnei, Mestecanis, Iacobeni, Argestru și între ▻ stațiile Prisaca Dornei – Ilva Mica
▻ reparatii curente la instalatia BLA pe distanta Frunzeasca – Berheci
▻ înlocuire la rând traverse din lemn între statiile Stanceni – Lunca Bradului – Rastolita, km 202+900-203+255, 205+145 – 205+315, 205+825 – 206+040, 213+790 – 214+250, 214+260 – 214+560, 215+840 – 216+320
▻ reparatie periodică cu masini grele de cale și ciruire integrală a prismei de piatră spartă între stațiile Ditrău – Subcetate – Gălăuțaș, km 169+300 – 178+000
▻ reparatii curente la instalatiile SCB în stațiile Teiuș, Aiud, Porumbacu, Sibiu Triaj, Miercurea Sibiului, Cunța
▻ reparatii curente la instalatiile BLA pe inetrvalele Teiuș – Aiud, Uceas – Arpaș – Porumbacu, Tălmaciu – Sibiu Triaj, Sibiu – Ocna Sibiului – Loamneș, Apoldu de Sus – Miercurea Sibiului.
▻ reparaţii curente la instalaţii CED în staţiile Teiuș, Porumbacu, Avrig, Sibiu Triaj, Sibiu, Miercurea Sibiului, Cunța
▻ înlocuire la rând traverse din lemn cu traverse noi din beton Stația Barbosi Triaj Gr. B (pe curbe)
▻ înlocuit la rând traverse necorespunzatoare din lemn cu traverse noi din beton statia Adjud, de la km 242+254 la km 242+887 (pe curbe)
▻ reparație periodică și ciuruire integrală a prismei de piatră spartă între stațiile Comănesti – Moinesti, km 5+400 – km 7+400
 
Lucrările de întreținere și reparații curente se execută fără implicații majore în circulația trenurilor, personalul feroviar asigurând concomitent condiţiile optime de trafic în zona şantierelor.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu