Test

miercuri, noiembrie 18, 2015

eMAG organizează Black Friday, ziua cu cele mai multe reduceri din an, pe 20 noiembrie




eMAG organizează, pe 20 noiembrie, cea de-a cincea ediție a Black Friday, cel mai mare eveniment de shopping online de până acum și oferă reduceri în valoare totală de peste 100 milioane de lei la 650.000 de produse. eMAG estimează că valoarea comenzilor va ajunge la 205 milioane de lei.

Black Friday s-a transformat într-un fenomen de shopping cu un puternic impact social. Anul acesta, 6,7 milioane de români intenționează să cumpere de Black Friday, cu un milion mai mult față de anul precedent. Asta înseamnă peste o treime din populația României. Am muncit 9 luni pentru pregătirea evenimentului și sper să ne atingem obiectivul, să avem mulți clienți fericiți”, spune Iulian Stanciu, CEO eMAG.
Ce produse vor fi la reducere?

eMAG va oferi in cadrul celui mai mare eveniment de shopping online reduceri in valoare totala de peste 100 de milioane de lei. 650.000 de produse vor fi incluse în cea mai diversificată ofertă de la primul Black Friday din România: televizoare, telefoane mobile, laptopuri, electrocasnice, produse de îngrijire personală și cosmetice, produse pentru casă şi grădină, cărţi, articole sportive, produse pentru copii, produse pentru mașină

Reducerile
vor fi aplicate celei mai diversificate game de produse din oferta: televizoare, telefoane mobile, laptopuri, electrocasnice, produse de îngrijire personală și cosmetice, produse pentru casă şi grădină, cărţi, articole sportive, produse pentru copii, produse pentru mașină. În plus, peste 850 de magazine partenere care vând prin eMAG Marketplace sunt pregătite cu promoții pentru Black Friday.

Stocuri de produse din ofertă:

17.000 de televizoare
60.000 de telefoane mobile
10.000 de frigidere
15.000 de laptopuri
20.000 de jucării
25.000 de parfumuri
2.500 de scaune și canapele
8.000 anvelope
15.000 de cărți


La ediția din acest an, peste 1.200 angajați eMAG se ocupă de pregătirea evenimentului, 1100 în zona de operațiuni și 100 în comercial.

Pentru pregătirea Black Friday 2015, eMAG a investit 4 milioane de euro în servere și dezvoltare de software, astfel încât experiența clienților pe site și pe mobil să fie una bună, chiar și la 300.000 de vizitatori simultan. Pentru ediția de anul acesta, eMAG a alocat o suprafață de depozitare de 55.000 de metri pătrați, echivalentă cu cea a 11 terenuri de fotbal. Pentru livrarea produselor, eMAG a încheiat parteneriate cu FAN Courier, Cargus, DPD așa încât comenzile să ajungă la clienți în perioada 21 – 29 noiembrie.

eMAG a lansat în 2011 evenimentul Black Friday pe piața din România și organizează ziua cu cele mai multe reduceri din an vineri, 20 noiembrie.




VEZI LISTA COMPLETA CU ALTE MAGAZINE CARE PARTICIPA LA BLACK FRIDAY

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu