Test

miercuri, noiembrie 18, 2015

Ghid de Cumparaturi eMAG Black Friday 2015

Updapte
Salut,

20 noiembrie este acea ZI din an când milioane de clienţi aşteaptă să îşi cumpere produsele dorite, iar eMAG îi ajută să li se întâmple asta. Va fi şi o zi specială pentru afiliaţi! Mai jos este o lista de mesaje pe care eMAG doreşte să o transmită către clienţi, astfel încât experienţa de cumpărare să fie una cât mai bună:

Pune din timp pe listă produsele dorite;
Intră în contul de client şi completează deja adresa de livrare – asta ajută la plasarea comenzii mult mai rapid;
Nu rata restul ofertelor din site!

Pentru a maximiza vânzarile generate vă oferim următoarele idei de comunicare:

eMAG va avea o ofertă variată ce acoperă toate categoriile de produse, aşadar invitaţi utilizatorii să comande cât mai multe produse; vor fi reduceri la aproape 650.000 repere vândute de eMAG, plus oferta celor peste 850 de selleri din Marketplace;
Grafica pentru producţia vizuală proprie trebuie să păstreze elementele: pisica, lumina reflectoarelor, fundal negru mai estompat (nu full black), alături de cuvintele Black Friday şi “Ziua cu cele mai mari reduceri din an”



VEZI LISTA COMPLETA CU ALTE MAGAZINE CARE PARTICIPA LA BLACK FRIDAY
Ghid%20de%20Cumparaturi




eMAG
organizează, pe 20 noiembrie, cea de-a cincea ediție a Black Friday, cel mai mare eveniment de shopping online de până acum și oferă reduceri în valoare totală de peste 100 milioane de lei la 650.000 de produse. eMAG estimează că valoarea comenzilor va ajunge la 205 milioane de lei.

Black Friday s-a transformat într-un fenomen de shopping cu un puternic impact social. Anul acesta, 6,7 milioane de români intenționează să cumpere de Black Friday, cu un milion mai mult față de anul precedent. Asta înseamnă peste o treime din populația României. Am muncit 9 luni pentru pregătirea evenimentului și sper să ne atingem obiectivul, să avem mulți clienți fericiți”, spune Iulian Stanciu, CEO eMAG.
Ce produse vor fi la reducere?

eMAG va oferi in cadrul celui mai mare eveniment de shopping online reduceri in valoare totala de peste 100 de milioane de lei. 650.000 de produse vor fi incluse în cea mai diversificată ofertă de la primul Black Friday din România: televizoare, telefoane mobile, laptopuri, electrocasnice, produse de îngrijire personală și cosmetice, produse pentru casă şi grădină, cărţi, articole sportive, produse pentru copii, produse pentru mașină

Reducerile
vor fi aplicate celei mai diversificate game de produse din oferta: televizoare, telefoane mobile, laptopuri, electrocasnice, produse de îngrijire personală și cosmetice, produse pentru casă şi grădină, cărţi, articole sportive, produse pentru copii, produse pentru mașină. În plus, peste 850 de magazine partenere care vând prin eMAG Marketplace sunt pregătite cu promoții pentru Black Friday.

Stocuri de produse din ofertă:

17.000 de televizoare
60.000 de telefoane mobile
10.000 de frigidere
15.000 de laptopuri
20.000 de jucării
25.000 de parfumuri
2.500 de scaune și canapele
8.000 anvelope
15.000 de cărți


La ediția din acest an, peste 1.200 angajați eMAG se ocupă de pregătirea evenimentului, 1100 în zona de operațiuni și 100 în comercial.

Pentru pregătirea Black Friday 2015, eMAG a investit 4 milioane de euro în servere și dezvoltare de software, astfel încât experiența clienților pe site și pe mobil să fie una bună, chiar și la 300.000 de vizitatori simultan. Pentru ediția de anul acesta, eMAG a alocat o suprafață de depozitare de 55.000 de metri pătrați, echivalentă cu cea a 11 terenuri de fotbal. Pentru livrarea produselor, eMAG a încheiat parteneriate cu FAN Courier, Cargus, DPD așa încât comenzile să ajungă la clienți în perioada 21 – 29 noiembrie.

eMAG a lansat în 2011 evenimentul Black Friday pe piața din România și organizează ziua cu cele mai multe reduceri din an vineri, 20 noiembrie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu